BevezetésTartalomjegyzékI. rész: Bevezetés, az Internet bemutatásaII. rész: Az Internet használata vállalati környezetbenIII. rész: A World Wide Web, az Internet leggyakrabban használt felülete
ÖsszefoglalásAnnotációIrodalomjegyzék, forrásokMellékletKósa István Homepage-e
 

I.rész

Bevezetés, az Internet bemutatása

1. A dolgozat alaptézisének felvetése, a kulcsfogalmak definiálása

2. Mi az Internet és mire használható ?
 

2.1 Történet és jövõkép   2.1.1 Kialakulás

2.1.2 Jelen

2.1.3 Jövõkép

  2.2 Az Internet szolgáltatásainak ismertetése   2.2.1 World Wide Web (WWW)

2.2.2 E-mail

2.2.3 FTP

2.2.4 IRC/Chat és TALK

2.2.5 Hírcsoportok (Newsgroups)

2.2.6 Levelezési listák (Mailing lists)

2.2.7 Telnet

2.2.8 Gopher

2.2.9 PUSH technológia

2.2.10 Új alkalmazási tendenciák

II.rész

Az Internet használata vállalati környezetben

1. Alkalmazás különbözõ profilú vállalatoknál
  1.1 Toshiba America Inc. (USA), csúcstechnológiájú elektronikus termékek gyártása

1.2 Ágfalvi Fogadó, lokális piacra koncentráló kisvállalkozás

1.3 Barclays Bank (Egyesült Királyság), országos szinten nyújtott banki szolgáltatások

1.4 Amazon.com (USA), virtuális könyváruház

1.5 Melbourne Park (Ausztrália), egy sportszolgáltatást nyújtó létesítmény

1.6 Központi Statisztikai Hivatal (KSH), széleskörû adatbázissal rendelkezõ nonprofit intézmény

2. Tartalomszolgáltatás
  2.1 Definiálás és jellemzõk   2.2 Egy klasszikus külföldi példa: CNN Interactive

2.3 Egy magyar példa: Internetto

III.rész

A World Wide Web, az Internet leggyakrabban használt felülete

1. Fejlõdési tendenciák
  1.1 A weblapok kialakulása   1.2 A Netscape kontra Microsoft böngészõ-háború   1.3 Televízió vagy számítógép ?

1.4 A Network Computer (NC)

2. A weblapkészítés piaca Magyarországon
  2.1 Egy kialakulóban lévõ új piac

2.2 A weblapról, mint termékrõl

  2.2.1 Jellemzõk és elhelyezés a vállalat mûködésében

2.2.2 A domain nevek jelentõsége

2.2.3 Néhány szó a szerkezeti felépítésrõl

  2.3 Árazás

2.4 Értékesítési hely

2.5 Promóció

2.6 A készítéshez használt software-ek és a hozzájuk kapcsolódó jogok

3. A World Wide Web, mint reklámfelület
  3.1 Az Internet használata Magyarországon   3.1.1 Kutatások

3.1.2 Magyarország helyzete Európában

3.1.3 A felhasználók jellemzése

  3.2 A webes reklámozás jellegzetességei   3.2.1 A reklámfelület, mint termék

3.2.2 Árazás

3.2.3 Értékesítés és promóció

  3.3 A látogatottság mérése

3.4 A látogatottság-növelés módszerei

3.5 Reklámok a magyar weblapokon

Összefoglalás

Irodalomjegyzék, források

Mellékletek